Wróć do aktualności

Paweł Tracz podczas Retail&FMCG Congress

15-16 czerwca odbyła się kolejna, 14. edycja Retail & FMCG Congress Poland & CEE.

 

Jednym z głównych tematów, który został poruszony w pierwszym dniu spotkania była franczyza. Zaprosiliśmy widzów do udziału

w rozmowie z ekspertami, która odbyła się w formule debaty pt. „Franczyza 4.0. Nowa rzeczywistość, nowe wyzwania”.

 

Zagadniena, które poruszyliśmy to m.in.:
• Sieci franczyzowe motorem rozwoju rynku detalicznego w Polsce
• Kondycja franczyzy w handlu detalicznym po roku pandemii – zmiany, wnioski i prognozy
• Cyfrowe wsparcie we franczyzie
• Nowe technologie i koncepty handlowe budują konkurencyjność w detalu
• Komunikacja, wsparcie, cena, logistyka, wiedza, czyli czego detaliści oczekują od franczyzodawcy?
• Kodeks / ustawa o franczyzie, czyli jak może wyglądać partnerstwo w biznesie detalicznym
• Bariery ograniczające rozwój systemów franczyzowych w Polsce

 

W trakcie spotkania poruszyliśmy też wiele innych wątków istotnych dla branży. Całość odbyła się w formacie online.

 

W debacie wzięli udział:
• Paweł Tracz, prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców, franczyzobiorca sieci Żabka Polska
• Sylwia Kuca, Senior Associate, Adwokat, Praktyka Prawa Spółek Fuzji i Przejęć, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
• Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców, ITM Polska
• Adrian Mochocki, CRM & Digital Director at Grupa Eurocash
• Krzysztof Łagowski, Dyrektor ds. sklepów convenience, Carrfour Polska